Regulamin programu lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO MNIAMI
1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu lojalnościowego (dalej również: „akcji”) jest Dolci Sapori spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowych Babicach, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000858057, zwana dalej
„Organizatorem”, będąca właścicielem punktów sprzedaży wyrobów gastronomicznych MNIAMI.
2. Adres organizatora: ul. Ogrodnicza 72, 05-083 Babice Nowe.
3. Regulamin programu lojalnościowego jest dostępny w na stronie internetowej Organizatora
franczyzamniami.pl
2. Cele
Celem programu jest zachęcenie Klientów do dokonywania zakupów w punktach sprzedaży
wyrobów gastronomicznych. Dzięki zdobytej określonej ilości pieczątek i według poniższych
zasad uczestnik akcji będzie mógł otrzymać nagrodę.
3. Warunki uczestnictwa
1. Uczestnikiem programu lojalnościowego może być osoba posiadająca kartę do zbierania
pieczątek (dalej jako „Uczestnik”).
2. W programie lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy punktów MNIAMI,
franczyzobiorcy, oraz ich pracownicy.
3. Udział w programie lojalnościowym jest dobrowolny.
4. Czas trwania
Akcja rozpoczyna się z dniem otwarcia każdego punktu sprzedażowego wyrobów
gastronomicznych i trwa do odwołania.
5. Karta na pieczątki
1. Karty biorące udział w programie (dalej jako: „Karty”), będą udostępniane dla klientów w
punktach MNIAMI do samodzielnego odebrania przy kasie lub wydane na prośbę klienta przez
Sprzedawcę punktu MNIAMI. Wzór Karty jest dostępny w Załączniku nr 1.
2. Karty biorące udział w programie to: karty do zbierania pieczątek za zakup produktów z
kategorii shake uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie zgodnie z załącznikiem
nr.1, karty do zbierania pieczątek za zakup produktów z kategorii świderki uprawniające do
odbioru nagrody wskazanej na karcie zgodnie z załącznikiem nr 1.
3. Karta nie zawiera danych osobowych Uczestnika, a samo jej okazanie w formie fizycznej
uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki, z zastrzeżeniem punktu 6 niniejszego Regulaminu
oraz do odbioru Nagrody.
4. Okazanie Karty w innej formie niż fizycznej, w tym w formie elektronicznej lub w formie zdjęcia,
nie uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki ani do odbioru nagrody.
5. Okazanie dwóch lub większej ilości Kart, wypełnionych pieczątkami częściowo, nawet w
przypadku gdy sumując pieczątki, liczba pieczątek wynosiłaby 9, nie uprawnia Uczestnika do
odbioru nagrody.
6. Z tytułu zgubienia, uraty lub zniszczenia Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności. Na
żądanie Uczestnika, pracownik punktu MNIAMI, może wymienić Kartę zniszczoną, przenosząc
pieczątki, w liczbie odpowiadającej Karcie zniszczonej. Pracownik przenosi tylko taką liczbę
pieczątek, które można w sposób niebudzący wątpliwości odczytać z Karty zniszczonej.
7. Organizator oraz pracownicy punktów MNIAMI, nie są zobowiązani do weryfikacji własności
Karty. Samo jej okazanie uprawnia do odbioru pieczątki oraz nagrody, z zastrzeżeniem warunków
określonych w Regulaminie.
6. Zasady programu
1. Program lojalnościowy polega na zbieraniu przez Uczestników punktów, w postaci pieczątek
na Karcie. Zbieranie pieczątek trwa od dnia otwarcia każdego punktu sprzedaży wyrobów
gastronomicznych MNIAMI do czasu zakończenia programu. Wzór pieczątki przybijanej przez
sprzedawcę na karcie dostępny jest w Załączniku nr 1.
2. Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy, kto zrobi zakupy w punktach MNIAMI,
przy zakupie wyrobu z kategorii shake lub z kategorii świderki (dalej jako „Deser”), niezależnie
od ich kwoty.
3. Pieczątka za zakup shake, może zostać umieszczona jedynie na karcie uprawniającej do odbioru
shake jako nagrody. Pieczątka za zakup świderka może zostać umieszczona jedynie na karcie
uprawniającej do odbioru świderka jako nagrody.
4. Uczestnik biorąc udział w programie lojalnościowym, zobowiązuje się do zbierania pieczątek,
w jednym, oznaczonym punkcie gastronomicznym, w którym następnie będzie mógł odebrać
nagrodę (dalej jako: „Wybrany Punkt MNIAMI”). Uczestnik nie może przedstawiać karty do
podbicia w innych punktach niż Wybranym Punkcie MNIAMI.
5. Pieczątki przyznawane będą według poniższych zasad:
a) Przy zakupie Deseru uczestnik programu otrzyma jedną pieczątkę z logo MNIAMI wbijaną na
Karcie, która dostępna będzie w punktach gastronomicznych MNIAMI.
b) Jednoczesny zakup większej ilości Deseru, nie uprawnia Uczestnika do otrzymania większej
ilości pieczątek.
c) Kartę należy okazać przy kasie, przed dokonaniem płatności. Uczestnik programu samodzielnie
okazuje Kartę do podbicia. Sprzedawca nie ma obowiązku przypominania Uczestnikowi o
przysługującej pieczątce.
d) Pieczątki przystawia sprzedawca, po zakończeniu zakupów, przed opłaceniu ich oraz przed
wydaniem paragonu. Pieczątka może zostać przybita tylko na Karcie, która uprawnia do odbioru
nagrody z tej samej kategorii Wyrobu Gastronomicznego.
e) Każda Karta zawiera miejsce na zebranie 9 pieczątek.
i) Uzupełnione wszystkimi pieczątkami MNIAMI Karty należy dostarczyć do Wybranego Punktu
MNIAMI w którym, biorącego udział w programie lojalnościowym do dnia ogłoszonego jako jego
zakończenie.
j) Pieczątki na karcie można uzyskać jedynie w Wybranym Punkcie MNIAMI
7. Nagrody
Aby otrzymać nagrodę w programie należy zebrać 9 pieczątek za zakup shake lub świderka, na
karcie uprawniającej Uczestnika do odbioru nagrody z tej samej kategorii oraz przekazać ją
sprzedawcy w Puncie gastronomicznym MNIAMI. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie
uprawniającej do odbioru nagrody w postaci shake – Uczestnik może otrzymać produkt wskazany
na Karcie zgodnie z załącznikiem nr 1. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie uprawniającej do
odbioru nagrody w postaci świderka – Uczestnik może otrzymać produkt wskazany na Karcie
zgodnie z załącznikiem nr 1.
8. Odbiór nagród
1. Nagrody wydawane będą przez cały okres trwania programu lojalnościowego, zgodnie z
punktem 4 niniejszego Regulaminu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie na podstawie ilości
zdobytych pieczątek, po okazaniu Karty do zbierania pieczątek oraz po spełnieniu warunków
określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku nie odebrania nagrody do czasu
zakończenia programu uczestnik traci prawo do odbioru nagrody
2. Uczestnikowi programu nie przysługuje prawo do zmiany nagrody na jej równowartość
pieniężną.
3. Uczestnikowi programu nie przysługuje uprawnienie do zastrzegania szczególnych
właściwości nagród.
9. Postanowienia końcowe
1. Deklarując wzięcie udziału w programie Uczestnik, wyraża zgodę i akceptuje zasady zawarte w
niniejszym Regulaminie.
2. W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, jak również zapisach Regulaminu budzących
wątpliwości rozstrzygać będzie Organizator.
3. Wszystkie materiały promocyjne dotyczące programu lojalnościowego mają jedynie charakter
informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Akcji
promocyjnej oraz skrócenia Akcji lub jej odwołania, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte na
podstawie Regulaminu w dotychczasowej treści będą w pełni respektowane.
5. Zmiana Regulaminu będzie komunikowana na stronie internetowej Organizatora
franczyzamniami.pl
6. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Klienci mogą
zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Dział
Sprzedaży i Marketingu”, w okresie trwania programu oraz po jego zakończeniu, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia ogłoszonego jako jego zakończenie.
7. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego,
oznaczającego datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej.
8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 30 dni od daty wpłynięcia
reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji przez uczestnika będzie wymagać
od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej załatwienie może ulec stosownemu
przedłużeniu.
9. W przypadku, gdy w wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, roszczenia Klienta nie
zostały uwzględnione, Klient może dochodzić swoich roszeń przed właściwym sądem
powszechnym.